niedziela, 10 stycznia 2016

eMKa: Zimowy Art Jornal - inspiracja/ Winter Art Journal - isnpiration

Cześć!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją stronę art Journala. To moja pierwsza strona w moim pierwszym Art Journalu.
Śniegu tej zimy prawie nie było jeszcze u mnie, więc moja strona związana jest ze znaną świąteczną piosenką  "Let it snow, let it snow, let it snow", która chodzi za mną od Świąt...
Media, które użyłam, to białe gesso, pasta strukturalna, biały tusz Splash, mgiełki i farbki oraz maski ze śnieżynkami i trawami.

Hi!
Today I want to show You my winter Art Journal page. This is my first page in my first Art Journal.
 Snow this winter almost was not at my place, so my page is associated with well known Christmas song "Let it snow, let it snow, let it snow," which follow me since Christmas ...
Media, that I used, is the white gesso, structural paste, white Splash ink, some mists and paints and a masks with snowflakes and grasses.
 Szczegóły:
Some details:




Dołączycie do nas?
Do You join us?
:)
Zasady udziału w wyzwaniach znajdują się w zakładce.
Prace prosimy zgłaszać za pomocą narzędzia do linkowania, które znajduje się na pasku bocznym bloga
Zgłaszanie prac - do 31 stycznia do 23:55
:)
The rules of participation in the challenges you will find here. 
The linky tool is in the sidebar of our blog.
Deadline till 31th January 23:59 

:)

1 komentarz: